H Blackbird Communications δημιουργήθηκε από την Εύα Κούτρα, που μετά από πολλά χρόνια εμπειρίας και ουσιαστικής γνώσης σε θέματα πολιτισμού, αποφάσισε να συγκεντρώσει τις υπηρεσίες και την αγάπη της για τη μουσική, το θέατρο και τις συναυλίες σε μια εταιρεία θεαμάτων, την Blackbird Communications.
Το ταξίδι της στην μουσική ξεκίνησε το 2008, όπου άρχισε την πορεία της στον χώρο των διοργανώσεων πολιτιστικών εκδηλώσεων.
Είχε την τύχη να συνεργαστεί με τους σημαντικότερους Έλληνες καλλιτέχνες και τις μεγαλύτερες εταιρείες παραγωγής συναυλιών. Η τύχη αυτή την οδήγησε να ταξιδέψει σε όλη την Ελλάδα και την Κύπρο, συμμετέχοντας στα σπουδαιότερα Φεστιβάλ της χώρας, όπως το Rockwave Festival, το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου, το River Party στο Νεστόριο της Καστοριάς, το Φεστιβάλ Άρδα, το Sani Festival στη Χαλκιδική και πολλά ακόμα. Έτσι, αναπτύχθηκε ένα δίκτυο συνεργατών σε μεγάλους συναυλιακούς χώρους αλλά και μουσικές σκηνές που διευρύνεται χρόνο με τον χρόνο.
Συνεργασίες, όπως αυτή με τον Θάνο Μικρούτσικο, υπήρξε καθοριστική στη διαμόρφωση της επαγγελματικής και προσωπικής της ταυτότητας και στην χάραξη της μετέπειτα πορείας και αισθητικής της.
Η συνεργασία με τα Υπόγεια Ρεύματα πρόσθεσε την εμπειρία της εξέλιξης μέσα σε μια ομάδα, μέσα σε μια ενωμένη ιστορική μπάντα, την οποία προώθησε συναυλιακά και δισκογραφικά αποκλειστικά για 5 χρόνια.
Άλλες κομβικές συνεργασίες ήταν αυτή με τον Λαυρέντη Μαχαιρίτσα, τον Πάνο Κατσιμίχα, τον Χρήστο Θηβαίο, τον Φίλιππο Πλιάτσικα, τον Θάνο Ανεστόπουλο, την Ελεωνόρα Ζουγανέλη, την Ρίτα Αντωνοπούλου, τα Κίτρινα Ποδήλατα, αλλά και με τον Γιάννη Ζουγανέλη.
Συνεργασίες με συμφωνικές ορχήστρες, με λαϊκές ορχήστρες και με ροκ μπάντες οδήγησαν το ταξίδι σε άλλα μονοπάτια.
Σημαντικός σταθμός το 2010, μια σπουδαία συνεργασία με τη μουσική σκηνή του Σταυρού του Νότου ως υπεύθυνη επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων. Επί σχεδόν μια δεκαετία ταυτίστηκε με τον Σταυρό του Νότου και συνεργάστηκε για την προώθηση όλων των παραστάσεων των 3 σκηνών.
Το ταξίδι φέτος άλλαξε μορφή για μια ακόμα φορά. Πήρε τη μορφή ενός “πουλιού”, ίσως του πιο μελωδικού πουλιού, του κότσυφα ή αλλιώς Blackbird.
H Blackbird, στο σύντομο ξεκίνημά της, έχει ήδη ανοίξει τα φτερά της στον χώρο της διαφήμισης, με τελευταία σπουδαία επιτεύγματα το Αφιέρωμα στον Λαυρέντη Μαχαιρίτσα στο θέατρο του Λυκαβηττού με τη συμμετοχή 14 καλλιτεχνών, αλλά και την επίβλεψη marketing της ευρωπαϊκής περιοδείας του Broadway Musical CHICAGO.